Info Senioren

Bowlingvereniging Barneveld organiseert voor de senioren diverse competities, de zogenaamde huisleagues. Tevens wordt er jaarlijks gestreden om het Verenigingskampioenschap, een toernooi waaraan ieder lid kan deelnemen. De winnaars plaatsen zich voor De Dag der Kampioenen, een door de NBF georganiseerd toernooi waar alle kampioenen uit het hele land het tegen elkaar opnemen.

Half december wordt het Kersttoernooi gehouden, een toernooi waar de gezelligheid de boventoon voert en er onder speciale omstandigheden wordt gespeeld. Iedereen gaat dan met een prijsje naar huis.

Het seizoen wordt meestal afgesloten met het Veluwehaltoernooi waar tevens de prijzen van de diverse huisleagues worden uitgereikt.

Huisleagues:

Dinsdagavond:
4-mansleague
Speeltijd 20.00 – 22.00 uur
Aantal deelnemende teams: 5
Er wordt per seizoen 5 keer tegen elkaar gespeeld, elke avond worden er 3 games gespeeld door de teams, telkens 4 spelers in wisselende samenstelling. Een team kan dus bestaan uit meer dan 4 spelers.

Woensdagavond:
duoleague
Speeltijd 19.30 – 20.30 uur.
Aantal deelnemende teams: 5
Trioleague
Speeltijd 20.30 – 22.00 uur
Aantal deelnemende teams: 7
Per seizoen wordt er diverse keren tegen elkaar gespeeld, elke speelavond 3 games. In de duoleague bestaan de teams uit 2 personen en in de trioleague uit 3 personen plus eventuele reserve spelers.

Op de woensdagavond hebben we in ieder geval nog ruimte voor meerdere teams in de duoleague. Dus schroom niet om eens langs te komen en te informeren naar de mogelijkheden die er zijn om lid te worden. Je kunt natuurlijk ook gebruik maken van het Contactformulier op onze website, we nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Het is echt niet nodig om je als team op te geven, wij proberen voor elke aanmelding een plekje te vinden.

Bijlage: