Voordeel met de IOS of Android APP

IOS and Android App

Beste SponsorKlikker,

Het is eindelijk gelukt een update te activeren in de APP Store.
Iphone en Ipad gebruikers kunnen nu dus ook weer de SponsorKliks APP installeren.

Doordat de APP niet werkte en Apple geen update toestond hebben we tal van (terechte) negatieve reviews gekregen in de APP store. Heb jij dat ook gedaan dan hopen we dat je de review wilt aanpassen, heb je dat nog niet gedaan dan nodigen wij je uit de APP te downloaden en je mening te delen. Alvast bedankt.

Waarom de APP instaleren?
  • Direct zien hoeveel commissie is opgehaald
  • Direct naar een winkel vanuit de APP
  • Automatisch bericht ontvangen als er nieuwe commissies binnenkomen (deze optie kan uitgezet worden)
  • Direct op de hoogte van een uitverkoop of SALE (deze optie kan uitgezet worden)

LET OP: alle links gaan naar de websites van de winkels, gebruik NOOIT de APP van een winkel, de SponsorKlik wordt dan niet geregistreerd en je ontvangt GEEN commissie.

De APP is gratis verkrijgbaar voor Android- en Apple iOS-apparaten.
Klik hier voor de pagina van jouw sponsordoel.

Om te zorgen dat je onze nieuwsbrieven goed ontvangt, vragen wij je om het emailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. toe te voegen aan jouw lijst met veilige afzenders.

Afzender:
SponsorKliks B.V.