32e Jeroen Bosch Toernooi

Beste bowlers,

De eerste en laatste serie van het 32e Jeroen Bosch Toernooi zitten inmiddels bijna vol! Als u nog niet heeft ingeschreven (en dat wel wilt doen....) dan kunt U dat doen via de volgende link naar het toernooi in de website van de NBF of via MijnNBF. Daar kunt u ook zien hoe de series zijn ingevuld.

• Serie 1: Woensdag 01/11             1 vrije plaatsen
  • Serie 2: Donderdag 02/11            29 vrije plaatsen
  • Serie 3: Zaterdag 04/11                 30 vrije plaatsen
  • Serie 5: Zondag 05/11                    29 vrije plaatsen
  • Serie 6: Zondag 05/11                    8 vrije plaatsen

Als u hulp nodig heeft bij het inschrijven reageer dan a.u.b. op deze email.

Het is mogelijk dat wij u inschrijven als u geen toegang heeft tot de MijnNBF pagina, of wij kunnen u helpen toegang te krijgen.

Meer informatie is al te vinden via www.jeroenboschtoernooi.nl/jbt_2017.html of via onze Facebook pagina

Loterij

Tijdens het toernooi, wordt net als vorig jaar, in samenwerking met Bowlingshop “Maaspoort” een bowlingbal verloot. Om deel te nemen koopt u tijdens het toernooi in de bowling een lootje van € 5,00; deze levert u voorzien van naam en telefoonnummer in bij de organisatie.... Tijdens de prijsuitreiking wordt de Motiv bal verloot. En nee, u hoeft niet aanwezig te zijn tijdens de prijsuitreiking, maar dat is natuurlijk wel zo leuk...

Welke bal het gaat worden, zullen we na de zomervakantie bekend maken op facebook, website en nieuwsbrief.

De klasse indeling is als volgt:

• Masterklasse     ≥ 200,00
  • 1e klasse              ≥ 185,00