Grote Clubactie 2016

Ook dit jaar doen wij weer mee aan de Grote Clubactie.

Ons doel is om minimaal 200 loten te verkopen, helpen jullie hier aan mee??
Dus koop niet alleen loten voor je zelf maar probeer ook loten te verkopen aan vrienden buren en collega's.
De opbrengst wordt gebruikt om de jeugdafdeling financieel te ondersteunen.
Dit jaar speciaal voor de aanschaf van nieuwe shirts, de oude konden echt niet meer.
We houden jullie op de hoogte van de resultaten.

De eindstand op 10 november is 325 verkochte loten, met dank aan alle kopers.

Dag der Kampioenen Senioren 2016

In het weekend van 2-3 juli is weer de Dag der Kampioenen gehouden voor Senioren. Dit jaar werd er gespeeld in Nieuwegein bij Chandra Bowling. Voor Bowlingvereniging Barneveld kwamen er 3 spelers in aktie te weten de verenigingskampioenen Chantal Bloklander en Riny Brink en als regiokampioene jong-senioren mocht Elianne van Ee haar opwachting maken. Chantal speelde een uitstekende wedstrijd met heel vlakke scores: 170-169-177-177-177-173 = 1043, gemiddeld 173.83. Uiteindelijk belandde zij op een verdienstelijke 25e plaats van de 62 deelneemsters. Elianne had blijkbaar niet het juiste gevoel, want met de volgende serie: 124-131-138-111-144-143 = 791 gemiddeld 131.83 werd zij laatste. Riny begon redelijk maar let het de laatste 2 games afweten. Met zijn serie van 181-159-188-192-157-147 = 1022 gemiddeld 170.33 werd hij 66e van de 74 deelnemers.

In de bijlage de standen na de voorronde.

Dag der Kampioenen 2015

Op Zondag 31 mei 2015 hebben 4 jeugdspelers deelgenomen aan de Dag der Kampioenen 2015, ditmaal in Mega Bowling Woensel.
Quinten de Vries eindigde als 20e in een veld van 26 pupillen met een gemiddelde van 122,25. Vooral zijn game van 165 was uitstekend.
Esmee Koops werd 11e van de 16 deelnemende pupillen met een gemiddelde van 120,25. Een serie zonder uitschieters.
Elianne van Ee had op een beter resultaat gehoopt als afsluiting van de jaren bij de jeugd. Zij eindigde als 14e van de 16 junioren met een gemiddelde van 152,25, ook een serie zonder de zo noodzakelijke uitschieters.
Uitblinkster dit toernooi was Birgit Koops, zij had duidelijk een topdag. Als 5e van de 23 aspiranten in de voorronde mocht zij door in de finale. Alle spelers begonnen weer op 0, het eindresultaat was een schitterende 4e plaats. In de bijlage alle resultaten en standen.