In september hopen we weer te gaan beginnen aan een nieuw bowlingseizoen, hopelijk weer een seizoen waarin we wekelijks kunnen spelen zonder beperkingen. Want ondanks dat we allemaal van dit mooie spelletje houden blijft onze gezondheid en die van onze naasten het belangrijkste.

JEUGD

De jeugd gaat van start op zaterdag 10 september, vanaf 10.00 uur is iedereen vanaf 8 jaar welkom om kennis te maken met de bowlingsport en de vereniging. Er is voldoende begeleiding om iedereen op te vangen. Ook al ons jeugdleden kunnen deze dag weer een balletje gooien. De 1e huisleaguemorgen staat voorlopig genoteerd op zaterdag 17 september.

SENIOREN

Voor de senioren gaan wij op dinsdag 13 september van start met de ontmoetingsavond. Vanaf 20.00 uur is iedereen welkom, zowel leden als andere belangstellenden in de bowlingsport. Om gezellig bij te praten en om weer kennis te maken met je bowlingbal na de zomervakantie.
De huisleague gaat voor de duo- en trioleague van start op woensdag 14 september, terwijl de 4-mansleague start op dinsdag 20 september.

Alle activiteiten van Bowlingvereniging Barneveld vinden plaats in de Veluwehal.

Namens het bestuur, graag tot ziens in september.