NK Bowlen 2020 info

Zoals de meeste van jullie weten worden vanaf het komende seizoen alle NK’s samengevoegd tot één groot NK. Onder de noemer NK Bowlen 2020 gaan we een schitterend evenement organiseren voor alle bowlers.

Tijdens de NK Bowlen 2020, welke van 10 mei t/m 5 juli 2020 gespeeld wordt in Lucky’s Bowling Warmond, willen we alle leden van alle niveaus het evenement geven dat ze verdienen. De ervaring van het spelen van een NK willen we met behulp van jullie tot een hele leuke en bijzondere ervaring maken! Uiteraard kan er per klasse maar één winnen en kan niet iedereen zich plaatsen voor de volgende ronde, maar dat betekent niet dat degene die de finales niet halen niet de uitdaging met zichzelf kunnen aangaan en geen plezier kunnen hebben.

De online informatie en de inschrijving is te vinden op deze webpagina: http://nbf.bowlen.nl/Wedstrijdbowlen/NBFEvenementen/NKBowlen2020.aspx. Daarnaast is de flyer te vinden in de bijlage en is er een visuele uitleg te vinden op de webpagina.

Laten we er samen een groot succes voor de bowlingsport van maken!

Met vriendelijke groet,
Kevin de Haan
Marketing & Events

Bijlagen:
Bewaar het bestand 20190723 NK Bowlen 2020 Flyer Zwart Goud.pdfFlyer NK Bowlen 2020[ ]