Mariken Bowling Toernooi Nijmegen

Beste Bowler,
Inmiddels is de inschrijving in volle gang en lopen er al enkele series vol. Uit ervaring weten we dat in de laatste week er nog vele inschrijvingen komen. Ben dit jaar op tijd en weet dat goede plekje te bemachtigen!
Vorig jaar hebben we namelijk zo veel positieve reacties mogen ontvangen, dat we dit jaar echt gaan voor volle bak. Voor dit jaar hebben we gekozen voor een iets andere opzet. Dames en Heren spelen nog steeds door elkaar, maar voor de dames en de heren apart is er een prijs voor de hoogste game (met handicap) iedereen kan deze dus winnen! Daarnaast spelen we op gloednieuwe banen in het gerenoveerde Olround. Met een bekend oliepatroon (mainstreet) hopen we de iedereen tegemoet te komen met het oliepatroon.

De winnaar van het toernooi krijgt naast een mooie geldprijs ook de unieke Marikenbowlingbal, een sparebal met het logo van Mariken van Nieumeghen, uiteraard in het gewenste gewicht.
Kortom het gezelligste toernooi van het land, met een mooie sfeer en ambiance.

Wanneer?
Datum: 27 januari, 2 en 3 februari 2019
Waar?
Locatie: Olround bowlen eten en drinken, Heyendaalseweg 90 6525 AK Nijmegen
Hoe?
Event: 5 games voorronde, 2 spelers per baan, Europees systeem. Wisselen van baan na elke game.
Handicap: 70% van 210 met een max. van 60
Finale: De 24 hoogst geklasseerde personen na de voorronde spelen een finale over 4 games (2 spelers per baan). Finale plaatsen worden opgevuld indien er finalisten 15 minuten voor de finale niet aanwezig zijn.
Wat kost dat?
Inschrijfgeld: €35,- inschrijvingen voor serie 1 en 2 krijgen €2,50 korting. (serie 1 is reserve)
Re-entry: Toegestaan; alleen wanneer open plaatsen in een serie dit toelaten. Laatst gegooide score telt.
Prijzengeld: 1e plaats: 350 euro! kijk snel op de website voor de andere prijzen!
Via www.marikentoernooi.nl kun je je inschrijven.
Vragen kun je ons mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Bellen kan uiteraard ook.
We zien jullie graag op het 20e Mariken van Nieumeghen bowlingtoernooi.
Met vriendelijke groet,
Nijmeegse Bowling Vereniging