Gustaaf Kamphorst gecertificeerd trainer.

Na een lang en zwaar weekend dat begon op vrijdag 5 januari om 12 uur en eindigde op maandag 8 januari om 17 uur, is het Gustaaf gelukt om het certificaat voor trainer NBF/ETBF level 2 te behalen. De bijeenkomst begon met het uitreiken van het Level 1 diploma en eindigde dus succesvol. Voor een uitgebreid verslag zie onderstaand artikel gepubliceerd in de Barneveldse Krant van 16 februari.

Leden en andere belangstellenden die een taining willen volgen kunnen zich melden via het contactformulier op de website.

Namens bestuur en leden van harte gefeliciteerd.

DDK 2017 Jeugd en Senioren

Chantal Bloklander speelt sterk toernooi.

Ook dit jaar werd het seizoen weer afgesloten met de Dag der Kampioenen, zowel voor de Jeugd als de Senioren.

De jeugd was als eerste aan de beurt op 11 juni in Bowling de Maaspoort in Den Bosch. Al om 9.00 uur moest men 's morgens aantreden, dus vroeg het bed uit. BV Barneveld had 4 ijzers in het vuur, Marieke van Essen (junioren), haar laatste optreden als jeugdspeelster, Birgit Koops (aspiranten), Jordy van de Wetering en Tristan Koops (pupillen). Helaas wist geen van allen de Round Robin (de laatste 8) te halen, men had gewoon moeite het eigen gemiddelde te benaderen. Voor de scores en de eindstand van de voorronde, zie de bijlage.

Lees meer: DDK 2017 Jeugd en Senioren