Op zaterdag 16 november 2019 zijn 22 jeugdleden begonnen aan de verenigingskampioenschappen 2020.
Dit jaar slechts 1 meisje, Esmee bij de Junioren, als zij alles speelt is zij de nieuwe kampioene. Bij de jongens 1 junior, 8 aspiranten en 12 pupillen, dus bij de jongens kunnen we nog een leuke strijd verwachten.

Dylan is de enige junior bij de jongens, hij kan dus de nieuwe kampioen worden.

Bij de jongens aspiranten gaan zeer waarschijnlijk Carlo, Marnix en Jarno uitmaken wie er kampioen wordt de rest van de spelers lijken uitgeschakeld, maar je weet het natuurlijk maar nooit.

Bij de jongens pupillen heeft Marnick in de voorronde een leuke voorsprong op gebouw op Edwin en Bram, de rest van de spelers staat op grote achterstand. Jammer voor William dat hij de 1e voorronde niet kon meespelen, anders had hij zich ongetwijfeld ook in de top van de ranglijst genesteld.

Op 29 februari werden de finales gespeeld.
Bij de junioren hebben zowel Esmee als Dylan de titel binnen gehaald, door al hun games te spelen.
Bij de aspirant jongens werd een spannende strijd verwacht, hier dacht Carlo totaal anders over. Met een geweldige serie van 510 over 3 games werd hij glorieus kampioen gevolgd door Marnix en Jarno.
Bij de pupillen jongens maakte Marnick het feestje voor de familie Cammeraat compleet door de titel te pakken. Hij hield keurig zijn voorsprong vast op de achtervolgers. Bram klom naar de 2e plaats wat ten koste ging van Edwin, de rest volgde op grote achterstand.

Helaas voor de kampioenen gaat dit jaar de Dag der Kampioenen niet door vanwege het coronavirus.

In de bijlage de standen na de voorronden en na de finale.