Speeltijden 29 en 30 september en de 2 weken erna.

Beste medebowlers.

Na de mededeling van Mark Rutte van vanavond hebben we als bestuur besloten de wedstrijden van deze week te vervroegen zodat we uiterlijk om 22.00 uur klaar zijn. Wil je als speler een mondkapje dragen, dan moet je dat vooral doen, niemand zal je tegenhouden.

Dinsdag 29 september: Start 4-mansleague is om uiterlijk 20.00 uur, vanaf 19.45 uur is er de mogelijkheid nog in te gooien. Wedstrijden dienen uiterlijk om 22.00 uur klaar te zijn.

Woensdag 30 september: Duoleague start uiterlijk om 19.00 uur, voor die tijd kan je nog ingooien. Trioleague start zodra de duoleague klaar is (20.00 uur), ingooien is niet meer mogelijk.

Dinsdag 6 en 13 oktober start de 4-mansleague om 19.30 uur, de Duoleague zal ook deze weken om 19.00 uur van start gaan.

Hoe we de weken daarna verder gaan zal afhangen van de te nemen maatregelen door het kabinet.

Start Nationale Trio Leagues uitgesteld tot januari 2021

Na lang beraad is donderdag 24 september besloten de start van het nieuwe Nationale Trio Leagues seizoen uit te stellen tot januari 2021. Er is naar de mening van de NBF teveel onzekerheid over de mogelijkheid om een eerlijke en vooral veilige competitie te organiseren.

Lees meer: Start Nationale Trio Leagues uitgesteld tot januari 2021

NBF opleidingsaanbod 2020-2021 bekend

Eén van de voordelen van je NBF-lidmaatschap is dat je bij ons een opleiding kan volgen tot trainer en/of wedstrijdleider. Ons aanbod voor dit seizoen kun je vinden in de verschillende brochures.

Lees het complete artikel HIER.

MijnNBF is er voor jou, maak er gebruik van!

Als lid van de Nederlandse Bowling Federatie heb je toegang tot MijnNBF. Hier vind je o.a. jouw digitale ledenpas en een overzicht van al jouw scores. Met jouw gegevens kun jij je ook online inschrijven voor toernooien en heb je toegang tot onze mobiele app.

Lees HIER het complete artikel.

Seizoen 2020-2021

Bowlingteams op zoek naar nieuwe spelers!
Ook nieuwe jeugdleden van harte welkom.

Er zijn diverse teams op zowel de dinsdag- als de woensdagavond die opzoek zijn naar nieuwe spelers. Dus mensen die houden van een gezellig avondje bowlen in competitieverband neem contact met ons op.

Op dinsdagavond wordt er gespeeld van 20.30 - 22.30 uur door teams die minimaal uit 4 personen bestaan (4-mansleague).
Op woensdagavond wordt er gespeeld van 19.30 - 20.30 uur in de duoleague en van 20.45 - 22.15 uur in de trioleague.
In alle leagues (competities) zoeken wij nog spelers.

Op zaterdagmorgen speelt de jeugd (vanaf 8 jaar) hun wedstrijden en trainigen, aanvang 10.00 uur. Ook hier hebben we voldoende plaats voor nieuwe talenten.

Jullie kunnen contact met ons opnemen via het contactformulier op deze website of door een mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Meldplicht Seksuele Intimidatie

De meldplicht houdt kort gezegd het volgende in:

Zodra iemand uit het bestuur van een vereniging  vermoedens heeft van een situatie waarin sprake is van seksuele intimidatie of seksueel misbruik, is hij of zij verplicht dit bij de bond te melden. Wanneer trainers, begeleiders of leden iets weten, zijn zij verplicht dit te melden bij het bestuur van de vereniging. LEES MEER >

Nieuw reglement bowlingballen

Zoals recentelijk aangekondigd heeft de USBC de regelgeving voor wat betreft het maximale onbalans van ballen aangepast per 01-01-2020. Na veel kritiek van federaties, pro shop houders en bowlers is er nu een overgangsregeling die ingaat op 01-08-2018, zodat iedereen ruim de tijd heeft zijn of haar materiaal te kunnen aanpassen voor de officiele ingangsdatum van 01-01-2020.
Lees hier het complete artikel.