Verenigingskampioenschappen 2022

Beste bowlers,

Ook dit jaar organiseren wij voor iedereen de Verenigingskampioenschappen.
De voorronden worden gespeeld op 16 en 17 november 2021 en op 8 en 9 februari 2022.
De finale staat gepland voor zaterdag 26 maart 2022.

Inschrijven is vanaf nu mogelijk!!

Speelschema's 2021-2022

Beste Leden,

Hieronder de speelschema's voor het seizoen 2021-2022.

Er kunnen uiteraard nog wijzigingen plaatsvinden, echter de speeldata staan vast.

JEUGD

DUO-LEAGUE

TRIO-LEAGUE

4-MANSLEAGUE

Start bowlingseizoen 2021-2022

In september hopen we weer te gaan beginnen aan een nieuw bowlingseizoen, hopelijk weer een seizoen waarin we wekelijks kunnen spelen zonder beperkingen. Want ondanks dat we allemaal van dit mooie spelletje houden blijft onze gezondheid en die van onze naasten het belangrijkste, dus houden wij ons aan de landelijke richtlijnen en zullen daarom geen enkel risico nemen.

JEUGD

De jeugd gaat van start op zaterdag 4 september, vanaf 10.00 uur is iedereen vanaf 8 jaar welkom om kennis te maken met de bowlingsport en de vereniging. Er is voldoende begeleiding om iedereen op te vangen. Ook al ons jeugdleden kunnen deze dag weer een balletje gooien na bijna een jaar geen bowlingbal gezien te hebben.

SENIOREN

Voor de senioren gaan wij op 14 september van start. We beginnen dan om 20.00 uur met de uitgestelde Algemene Ledenvergadring, die oorspronkelijk voor 30 maart in de planning stond. Aansluitend gaan ook zij die dat willen richting de bowlingbanen voor de ontmoetingsavond. Om gezellig bij te praten en om weer kennis te maken met je bowlingbal. Hierbij zijn ook alle mensen welkom die belangstellin hebben om lid te worden.
De huisleague gaat voor de duo- en trioleague weer van start op woensdag 15 september, terwijl de 4-mansleague start op dinsdag 21 september.

Alle activiteiten van Bowlingvereniging Barneveld vinden plaats in de Veluwehal.

Namens het bestuur, graag tot ziens in september.

MijnNBF is er voor jou, maak er gebruik van!

Als lid van de Nederlandse Bowling Federatie heb je toegang tot MijnNBF. Hier vind je o.a. jouw digitale ledenpas en een overzicht van al jouw scores. Met jouw gegevens kun jij je ook online inschrijven voor toernooien en heb je toegang tot onze mobiele app.

Lees HIER het complete artikel.

Meldplicht Seksuele Intimidatie

De meldplicht houdt kort gezegd het volgende in:

Zodra iemand uit het bestuur van een vereniging  vermoedens heeft van een situatie waarin sprake is van seksuele intimidatie of seksueel misbruik, is hij of zij verplicht dit bij de bond te melden. Wanneer trainers, begeleiders of leden iets weten, zijn zij verplicht dit te melden bij het bestuur van de vereniging. LEES MEER >

Nieuw reglement bowlingballen

Zoals recentelijk aangekondigd heeft de USBC de regelgeving voor wat betreft het maximale onbalans van ballen aangepast per 01-01-2020. Na veel kritiek van federaties, pro shop houders en bowlers is er nu een overgangsregeling die ingaat op 01-08-2018, zodat iedereen ruim de tijd heeft zijn of haar materiaal te kunnen aanpassen voor de officiele ingangsdatum van 01-01-2020.
Lees hier het complete artikel.